پدر مهسا امینی: خواستم تا کبودی روی پاهای دخترم بررسی شود

در شرایطی که نارضایتی و خشم مردم ایران بابت درگذشت ناگوار مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد ادامه دارد و برخی مقامات دولت رئیسی از عدم برخورد فیزیکی با دختر کردستانی خبر می‌دهند، پدر مهسا امینی درخواست کرده تا کبودی روی پاهای دخترش بررسی شود.

کد خبر: ۱۳۷۵۶۴
۱۰:۲۱ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز: چند روز پس از فوت دردناک مهسا امینی که توسط نیروهای گشت ارشاد دستگیر و جان خود را از دست داد، پدر او درخواست کرده تا کبودی روی پاهای دخترش بررسی شود.

پدر مهسا امینی در شرح ماجرا گفت: «برای مسافرت در تهران بودیم. مهسا به همراه برادرش وقتی در مترو پیاده می‌شود، ماموران گشت ارشاد به او تذکر داده و مهسا را سوار ماشین می‌کنند. نمی‌دانیم بعد از اینکه به پاسگاه برده شده چه اتفاقاتی افتاده است.»

وی افزود: «دیر رساندن دخترم به بیمارستان باعث شد او بعد از ایست قلبی، ایست مغزی کند. از همه بدتر اینکه به همراه دخترم کسی را نفرستاده بودند تا جایی‌که پرستار‌ها می‌گفتند نمی‌دانستیم باید با چه کسی تماس بگیریم.»

وی همچنین بار دیگر تاکید کرد که دخترش سابقه بیماری نداشته و در سلامت کامل بوده است: «از متولیان بیمارستان خواستم پزشک قانونی موضوع کبودی که روی پا‌های مهسا وجود دارد را بررسی کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: