پیام مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به دولتمردان و کارکنان صنعت حفاری تبریک گفت .

کد خبر: ۱۳۷۲۹۵
۱۸:۱۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

هفته دولت یادآور دو معلم وارسته، مومن و انقلابی، خادم و شایسته، دو اسوه اخلاق، عمل و ساده‌ زیستی شهیدان والامقام رجایی و باهنر است.

هفته دولت نماد همدلی و تداعی کننده فداکاری‌ها و ایثارگری فرزندان ملت و تبلور خدمتگزاری صادقانه و بی منت به آحاد جامعه و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های شهیدان بزرگوار می باشد.

در شرایط کنونی و با توجه به جنگ نرم شبکه ای دشمن، نقش دولت در نمود عملی از تفکر اسلامی در جغرافیایی به نام ایران بسیار پیچیده و ظریف است و خدمتگزارانی که در چنین فضایی با مسئولیت شناسی و تلاش جهاد گونه تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گرفته اند بر نقش خود در راستای ایجاد امید در جامعه واقفند و به یقین چشم انداز روشنی را برای آیندگان به تصویر خواهند کشید.

امروز ایران اسلامی نیازمند کار و تلاش مضاعف و با برنامه است و توسعه، تعالی و بالندگی کشور دورنمای روشن کار، همبستگی و وحدت دولت و ملت است.

در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به پاس احترام مجموعه خدمتگزاران در سنگر کار و تولید، هفته دولت را به دولتمردان و ملت شریف ایران به ویژه کارکنان خدوم صنعت حفاری کشور تبریک عرض نموده، امید است به فضل الهی بتوانیم در مسیر قرب الهی وارثان خوبی برای مکتب خدمت به جا مانده از این اسطوره های آسمانی باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: