گزارش زنده: استقلال ۱ ـ نساجی صفر

در بازی آغازین هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی قائمشهر است. دو تیم سخت به امتیازات این بازی نیاز دارند.

کد خبر: ۱۳۷۰۹۵
۱۷:۴۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: استقلال در سه بازی گذشته خود گلی دریافت نکرد و عملکرد دفاعی این تیم قابل تحسین بود اما در مقابل و در گلزنی چندان موفق نبوده و تنها یک بار در سه دیدار آخر خود موفق به باز کردن دروازه حریف شده است. این تیم در دو بازی آخر خود نتوانست دروازه رقیب را باز کند. ساپینتو امیدوار است تا هم طلسم گل نزدن استقلال به نساجی را بعد از سه بازی باطل کند و هم بعد از نزدیک به ۲۰۰ دقیقه تیمش موفق به گلزنی شود.

در مقابل شاگردان حمید مطهری بعد از دو هفته کلین شیت پیاپی به نظر می رسد به آرامی به فرم اصلی و ثبات خط دفاعی خودشان نزدیک می‌شوند و امروز در مقابل خط حمله استقلال، محک جدی می‌خورند. شمالی ها بعد از کسب اولین برد در فصل جدید در خانه، حالا به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه در این فصل هستند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، صابر حردانی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، علی شجاعی، رضا جعفریو کریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

گروه داوری: داور: یاسر همرنگ، محمد عطایی و علی اکبر نوری

دقایق حساس: 

گل اول استقلال: در دقیقه 5 لو دادن توپ در سمت راست دفاعی نساجی باعث شد توپ زیر پای پیمان بابایی قرار بگیرد و او هم با یک حرکت سریع و گذشتن از علیرضا حقیقی توانست گل اول خود در استقلال و این بازی را به ثمر برساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: