عیارسنجی جدی یا نمایشی بودن فرمان سید ابراهیم رئیسی

حالا که فرزند رفته، «مادر» هم می‌رود؟

اخیرا مهدی عرفاتی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم مدعی شد که فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!». حالا ماجرای انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور و سفر فرزندش به خارج از کشور، این روزها خبرساز شده است.

کد خبر: ۱۳۷۰۲۱
۰۹:۳۱ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز: سفر فرزند انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به خارج از کشور این روزها حاشیه‌ساز شده است.

پایگاه خبری صبح‌ما نوشت: باید دید که آیا مطابق گفته سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری حالا که فرزند رفته، مادر هم (انسیه خزعلی) به دنبال او می‌رود یا دم خروس ادعا‌های دروغ بیرون می‌زند؟

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اخیرا در اظهاراتی که بیشتر به یک شوآف تبلیغاتی شبیه است، گفته: «فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در کشوری خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»

عرفاتی همچنین با لحنی کنایه آمیز گفت: «گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.»

به دنبال این اظهارات، بر اساس شواهد معلوم شد که فرزند انسیه خزعلی نیز راهی کشور‌های اروپایی شده تا از فاصله‌ای نزدیک‌تر «غرب» را لعنت کند(!) خبری که از سوی مهدی خزعلی برادر معاون زنان رئیس جمهور هم تایید شد.

انسیه خزعلی، اما در واکنش به حضور فرزند خود در خارج کشور، گفت: پسرم خارج از کشور است، اما مهاجرت نکرده و به دنبال توسعه یک مجموعه «دانش بنیان» است!

در همین رابطه باید دید که آیا مطابق گفته رئیسی، حالا که فرزند رفته، مادر هم (انسیه خزعلی) به دنبال او می‌رود یا دم خروس ادعا‌های دروغ بیرون می‌زند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: