کشف ۲.۵ میلیون قلم کالای قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از دو و نیم میلیون قلم انواع کالای قاچاق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

کد خبر: ۱۳۶۵۴۰
۱۲:۴۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز: سرهنگ هدایت بهرامی، از اجرای تازه‌ترین مرحله از طرح سراسری و استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی، دخانی و ترانزیتی خبر داد و گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا در آمد، نظارت و واپایش انبار‌ها و محل‌های دپو کالا در محدوده فرماندهی انتظامی تهران در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، گفت: در این طرح علاوه بر ماموران پلیس امنیت اقتصادی، تیم‌هایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و سازمان تعزیرات حکومتی نیز مشارکت داشتند و در مجموع از ظرفیت ۱۴۰ اکیپ و تیم گشتی در اجرای آن بهره گرفته شد.

بهرامی به نتایج اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع در این مرحله از طرح ۱۷ باب انبار پلمپ و ‎۱۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شد. همچنین ۴۶ نفر از افراد مرتبط با این جرائم و اقدامات مجرمانه نیز بازداشت شدند و در مجموع نیز ۳۹ پرونده در این خصوص تشکیل شده و به همراه متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از دو هزارمیلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌اجرای چنین طرح‌هایی با قوت در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد و ماموران با هرگونه اخلال و ایجاد ناامنی در فضای اقتصادی و بازار و اقدامات مشابه آن برخورد می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: