هفته دوم لیگ و چند شرط برای حضور تماشاگران؛ تکلیف ورود بانوان چه شد؟

سازمان لیگ فوتبال ایران شرایط حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرده، اما اشاره‌ای به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها - که خواسته فیفا هم بوده - نکرده است.

کد خبر: ۱۳۵۷۰۶
۱۳:۰۵ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر عدم حضور تماشاگران به آگاهی می‌رساند تا اطلاع ثانوی تمامی ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل هواداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند، در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.

به گزارش دیدارنیوز، پس از بیانیه عجیب چند روز پیش سازمان لیگ فوتبال که هفته اول مسابقات لیگ را با بهانه «آماده نبودن سامانه فروش بلیت الکترونیک» بدون تماشاگر اعلام کرد، عنوان شد که دلیل اصلی عدم حضور تماشاگران موضوع بحث‌برانگیز ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و نامه اخیر فیفا به فدراسیون فوتبال بوده است، اتفاقی که توسط مسوولان تکذیب نشد.

حالا سازمان لیگ فوتبال در حالی امروز از حضور ۳۰ درصدی تماشاگران و چند شرط برای حضور آنها در ورزشگاه‌ها خبر داده که صحبتی از ورود بانوان نشده است، آیا بانوان هم می‌توانند بلیت خریداری کنند یا همچنان مانع‌تراشی‌‌ها و زیرساخت‌ها آماده نشده است؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: