جمع‌آوری بیلبوردهای «علی کریمی»، دلیل؛ اهانت!

انتقاد علی کریمی، ستاره سابق و محبوب فوتبال کشورمان از هزینه‌های کلان در ماه محرم و بی‌توجهی به بیماران ناتوان، ظاهرا باعث شده تا سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران بیلبوردهای تبلیغاتی حاوی تصاویر او را از سطح شهر جمع‌آوری کند!

کد خبر: ۱۳۵۶۵۴
۱۹:۰۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: چندی قبل علی کریمی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با گذاشتن یک استوری در ایام محرم خبرساز شد. موضوعی که باعث شد تا عده‌ای نسبت به او شدیدا انتقاد کنند و او را متهم به مخالفت با مراسم عزاداری و دادن نذری بکنند.

خبر ورزشی نوشت: دیروز هم در این خصوص ویدیویی منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای داشت. حالا در اقدامی عجییب بیلبورد‌های تبلیغاتی جادوگر در تهران جمع آوری شد تا خیلی‌ها این مسئله را به استوری چندی قبل کریمی نسبت دهند.

همچنین برخی رسانه‌ها اعلام کردند: پس از انتقاد علی کریمی، ستاره سابق فوتبال ایران، از هزینه‌های کلان در ماه محرم و بی‌توجهی به بیماران ناتوان در پرداخت هزینه‌های درمان، شهرداری تهران بیلبورد‌های وی را از سطح شهر جمع‌آوری کرد.

بیلبورد‌های علی کریمی به عنوان سفیر یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در نقاط مختلف شهر تهران نصب شده بود.

خبرگزاری مهر علت این اقدام را «اهانت» علی کریمی به «شعائر حسینی» عنوان کرده و نوشته که سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران آن‌ها را جمع‌آوری کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: