گزارش‌هایی از تعدد مسئولیت‌های معاون عمرانی استاندار خوزستان

محمد خانچی؛ هم معاون هم رئیس!

در حالی که انتقادات زیادی نسبت به عملکرد معاونت عمرانی استانداری خوزستان وجود دارد، محمد خانچی (معاون عمرانی استاندار) ریاست هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان را همزمان عهده دار است و معلوم نیست چند عنوان و مسئولیت‌ دیگر دارد.

کد خبر: ۱۳۵۲۸۴
۱۶:۳۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس خوزستان: پیرو گزارش‌های متعدد قبلی سرویس دیدارنیوز خوزستان، مبنی بر مشکلات فراوان عمرانی شهر‌ها و روستا‌های استان خوزستان بخصوص در بخش جاده‌ها و زیرساخت‌های آب شرب و کشاورزی و آن دست از اشکالات و کمبود‌هایی که در سیل اخیر و دیگر حوادث این استان، خود را نشان داد، شنیده شده محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان دارای مشاغل و مسئولیت‌های دیگری نیز هست.

به گزارش روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ دیدار خوزستان، خانچی بخش از زیادی از وقت خود را یا در اینستاگرام است یا در جلسات هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان! و این با آن شعار‌ها و امیدآفرینی‌های دولت سیزدهم در تعارض است.

اینکه معاون عمرانی استاندار با وجود مشکلات عمرانی حوزه مسئولیتش، خود را در مباحث ورزشی یک شهرستان نیز درگیر کرده، جان بسی تامل و بررسی دارد و ضروری است استاندار محترم در جریان این موضوع قرار گیرد.

از آغاز فعالیت محمد خانچی در معاونت عمرانی استان خوزستان، گزارش‌های متعددی از تصادفات بی پایان جاده‌ای در استان، بی آبی درشهر‌ها و روستا‌ها منتشر شده است و از طرفی هم عملکرد معاونت عمرانی در سیل فصلی اخیر ضعیف ارزیابی شده است.

این گزارش‌ها وقتی تامل برانگیز و ناخوشایندتر می‌شوند، که شاهد تعدد مسئولیت در چند حوزه نامرتبط از سوی محمد خانچی معاون عمرانی استاندار باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: