بررسی طرح بانک زمان و قانون تشکل‌های اجتماعی در مجمع خیرین کشور

در دویست و چهل و یکمین نشست هفتگیِ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، روند پیشرفت طرح بانک زمان و پیش نویس قانون تشکل‌های اجتماعی بررسی شد.

کد خبر: ۱۳۴۹۳۴
۱۴:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: روند پیشرفت طرح بانک زمان و پیش نویس قانون تشکل‌های اجتماعی در نشست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور بررسی شد.

در دویست و چهل و یکمین نشست هفتگیِ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، اشکان تقی پور، گزارشی از روند تصویب قانون تشکل‌های مردمی در مجلس شورای اسلامی پیرو جلسات پیشین ایشان و تعدادی از فعالان اجتماعی با مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرتبط با این طرح را به سمع حاضرین در جلسه رساند و مقرر شد، دکتر جمشیدی، دکتر ریاحی و دکتر تقی پور به نمایندگی از هیئت مدیره مجمع پیش نویس را بررسی و موارد اصلاحی و پیشنهادی را اعلام کنند.

در ادامه زارعی و ریاضی گزارشی از نشست خود با مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص پروژه‌ی بانک زمان ارائه و روند مذاکرات را مطلوب توصیف کردند.

بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین نیز ضمن تشکر از زحمات عزیزان بر پیشرفت قانونی پروژه بانک زمان تاکید و اظهار داشت دوستان دقت کنند بدون مصوبه و مجوز قانونی از نظام شروع بکار نشود.

همچنین مقرر شد در جلسه ویژه‌ای از طریق واحد حقوقی با حضور ریاست بیمه مرکزی در مجمع خیرین موضوع مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص امکان تضمین تعهد به سرویس دهندگان بحث و تبادل نظر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: