ورود به مناطق گردشگری در مسیر سیلاب تهران ممنوع!

به گفته مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، تا اعلام شرایط جوی آرام با همکاری فرمانداری‌های استان تهران از ورود به جاذبه‌های گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴۵۱۶
۱۲:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران در بازدید میدانی از محل حادثه امام‌زاده داود (ع) گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام از ورود به مناطق گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

پرهام‌جانفشان در بازدید میدانی از محل حادثه سیلاب در منطقه امام‌زاده داود (ع) و با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده جانباختگان گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام با همکاری فرمانداری‌های استان تهران از ورود به جاذبه‌های گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران افزود: در حال حاضر تلاش دستگاه‌های اجرایی استان همکاری با ستاد مدیرت بحران و دستگاه‌های امدادی است، اما از معاونت میراث‌فرهنگی استان خواسته شده است با تشکیل یک گروه کارشناسی کار مشاوره به تیم‌های آوربرداری در بنای تاریخی امام‌زاده انجام شود.

جانفشان عنوان کرد: بعد از پایان لایروبی به سرعت کار بررسی بخش‌های آسیب دیده از سیل توسط کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی استان انجام می‌شود.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه -ششم مرداد ۱۴۰۱- در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستا‌های اطرف برجای گذاشت.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: