سخنگوی شورای شهر شوشتر:

بالغ بر ۱۴۸ هزار متر از مربع خیابان های شوشتر آسفالت شدند

شوشتر- سخنگوی شورای شهر شوشتر گفت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون بیش از ۱۴۸ هزار متر مربع از خیابان های این شهرستان آسفالت شدند.

کد خبر: ۱۳۴۰۱۳
۱۶:۵۷ - ۳۰ تير ۱۴۰۱

 

به گزارش دیدارنیوز _خوزستان: محمدحسین پورمحمدی در گفت و گو خبرنگار دیدارنیوز خوزستان اظهار کرد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون ۱۴۸ هزار و ۲۶۴ متر مربع از خیابان های شهر شوشتر توسط شهرداری آسفالت شده است و برای این امر ۲۰ هزار و ۱۸۵ تن قیر صرف شد.

وی افزود: ۱۰ خیابان در ناحیه ۴ شهری شوشتر، ۱۰ خیابان در ناحیه ۲، مسیر در نو تا میدان ۹ دی و خیابان های ۲۵۰ واحدی در ناحیه ۳ شهری، رو به روی پرچم ورودی اهواز و خیابان جنب مسجد امام حسین در فرهنگ شهر در ناحیه یک شهری شوشتر و چندین میدان و کوچه دیگر در شهر شوشتر آسفالت شدند.

پورمحمدی بیان کرد: همه خیابان های بنیاد مستضعفان در ناحیه ۲ شهری که یکی از مطالبات چندین سال اهالی این منطقه بود توسط شهرداری شوشتر آسفالت شد.

وی افزود: تاکنون ۶ خیابان در منطقه خانه سازی شهر شوشتر آسفالت شده که دو خیابان دیگر در میدان سبز میدان در این منطقه در هفته آینده زیرسازی و برای آسفالت آماده می شود.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: ۶ خیابان در تعاونی ۴ دروازه زیرسازی و قیر پاشی آن ها انجام شده که در روزهای آینده عملیات آسفالت آغاز می شود. 

وی با تاکید بر اینکه جلساتی برای تامین قیر با استانداری و راه شهرسازی استان خوزستان انجام شده گفت: مناطق ذکر شده از تامین قیر رایگان آسفالت شدند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: