تیراندازی در روز استقلال آمریکا؛ دست‌کم ۳۰ نفر کشته و مجروح شدند

در جریان تیراندازی در مراسم روز استقلال آمریکا، دست کم ۳۰ نفر در حومه شیکاگو کشته و مجروح شدند. محل انجام تیراندازی شهر ثروتمندنشین «هایلند پارک» در حومه شیکاگو واقع در ایالت ایلینوی گزارش شده و اطلاعات بیشتری هنوز از هویت و انگیزه فرد مهاجم در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

کد خبر: ۱۳۳۰۸۰
۱۰:۰۲ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

دیدارنیوز: تیراندازی در جریان مراسم رژه روز استقلال آمریکا در یکی از شهر‌های شمالی ایالات متحده دست کم شش کشته و ۲۴ مجروح به جا گذاشت.

به گفته مقامات محلی فرد مظنون به انجام این تیراندازی پس از انجام ماموریت خود از محل گریخت و مراسم جشن و رژه روز استقلال در این بخش از شمال ایالات متحده به حالت تعلیق درآمد.

محل انجام تیراندازی شهر ثروتمندنشین «هایلند پارک» در حومه شیکاگو واقع در ایالت ایلینوی گزارش شده و اطلاعات بیشتری هنوز از هویت و انگیزه فرد مهاجم در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

پلیس محلی فرد مظنون را مردی سفیدپوست بین سنین ۱۸ تا ۲۰ سال توصیف کرده و ضمن تایید فرار وی نسبت به مسلح و خطرناک بودن او به ساکنان منطقه هشدار داده است.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین واکنش به تیراندازی مرگبار در حومه شیکاگو اعلام کرد که به شدت تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته و قول داد در مبارزه با «همه‌ٰگیری خشونتِ ناشی از سلاح گرم» د‌ر کشورش پا پس نکشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: