مزایای بهره گیری از خدمات وکیل مهاجرت به کانادا

آیا برای مهاجرت به کانادا نیازی به وکیل است؟

کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی می باشد. کیفیت زندگی در این کشور و امکانات آن سبب شده اس تا متقاضیان زیادی را به خود جذب کند.

کد خبر: ۱۳۱۹۲۱
۱۱:۰۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی می باشد. کیفیت زندگی در این کشور و امکانات آن سبب شده اس تا متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. در سال های اخیر متقاضیان مهاجرت به کانادا روبه افزایش بوده است. البته دولت کانادا نیز بستر مناسبی برای انواع مهاجرت ها فرام نموده است که متقاضیان اقامت در این کشور می توانند براساس شرایط خود از انواع روش های مهاجرتی اقدام نمایند.

با اینکه روند مهاجرت به کانادا رو به افزایش بوده است، اما سختگیری های سفارت کانادا با توجه به تعداد متقاضیان بیشتر شده است از این رو تعداد ریجکتی های پرونده های مهاجرتی افزایشی بوده است. متقاضیان مهاجرت به کانادا در صورت اینکه بخواهند اقدام موفقی داشته باشند و از مطمئن ترین راه اقدام نمایند باید از طریق وکلای متخصص مهاجرتی و موسسات معتبری همچون موسسه ملک پور اقدام کنند. بدین ترتیب می توانند ریسک پرونده خود را با توجه به دقت عمل وکیل مهاجرتی تا حد زیادی کاهش بخشند.

همچنین آشنایی با قوانین مهاجرت به کانادا می تواند به شما برای انتخاب روش مناسب کمک کند، برای کسب اطلاع از قوانین به روز مهاجرت به کانادا این مطلب را مطالعه نمایید: راه های مهاجرت به کانادا

داشتن وکیل مهاجرتی می تواند مزیت های بسیاری به همراه داشته باشد که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره نموده ایم:

  1. صرفه جویی در وقت: یک وکیل مهاجرتی می تواند با توجه به اطلاعات خود، در زمان درست و دقیق اقدامات لازم را انجام دهد و این عمل می تواند در مقابل فردی که از روند مهاجرت و اقدامات آن بی اطلاع است، سریع تر صورت پذیرد. بدین ترتیب متقاضیان با استفاده از وکیل مهاجرتی می توانند در وقت خود صرفه جویی نمایند.
  2. صرفه جویی در هزینه: با اینکه داشتن وکیل مهاجرتی می توانند هزینه هایی داشته باشد اما به استناد اینکه اقدام از طریق وکیل قانونی با توجه به اطلاع دقیق از مقدار هزینه های لازم سبب می شود، متقاضی از دوباره هزینه نمودن و همچنین از پرداخت هزینه های اضافی پرهیز نماید.
  3. اطمینان از ارائه درست مدارک: برخی از متقاضیان مهاجرت به کانادا امکان دارد به دلیل تمایل به قوی نشان دادن رزومه خود، مدارکی را به اشتباه یا با نداشتن مستند درست ارائه دهند که این امر می تواند علاوه بر ریجکتی، سبب محروم ماندن از مهاجرت به کانادا به مدت حداقل 5 سال می گردد. اقدام از طریق وکیل می تواند این اطمینان را حاصل کند که با توجه به بررسی های وی پرونده با کمترین درصد خطا ارائه خواهد شد.
  4. اطلاع دقیق از انواع روش های قانونی: مهاجرت انواع روش های مختلفی دارد که شما می توانید از طریق مطالعه مقاله مهاجرت به کانادا در مورد روش های مختلف اطلاعات لازم را کسب نمایید. وکلای مهاجرتی کانادا می توانند با توجه به شرایط شما بهترین روش مهاجرتی را به شما معرفی نمایند و اقدامات لازم را انجام دهند.
  5. کمک به تقویت رزومه
  6. کمک به افزایش اطلاعات شما برای پذیرفته شدن از نظر آفیسر پرونده
  7. عدم سر در گرمی در صورت داشتن وکیل مهاجرتی با توجه به روشن بودن مسیر
  8. کمک به اخذ اقامت دائم و پاسپورت
  9. کمک به فزایاش امتیاز در روش های امتیاز محور
  10. کمک در پیدا نمودن کار در صورت اقدام از طریق مهاجرت کاری
  11. اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه با توجه به شرایط تحصیلیتان در صورت اقدام از طریق مهاجرت تحصیلی

مشکلات استفاده از خدمات وکیل مهاجرت به کانادا

داشتن وکیل مهاجرت برای کشور کانادا می تواند علی رغم داشتن مزایای بسیار زیادی دارای معایبی نیز باشد که این معایب را باید پیش از اقدام در نظر داشت. در لیست زیر معایب وکیل مهاجرت را برشمردیم:

  1. هزینه: متقاضیانی که تمایل داشته باشند در جهت اقدام برای مهاجرت خود از وکیل مهاجرت استفاده نمایند باید هزینه های مربوطه به وکیل را در نظر بگیرند. باید بدانیم که هر روش مهاجرتی می تواند هزینه های مختلفی را در پی داشته باشد که در صورت اقدام از طریق وکیل باید علاوه بر هزینه مشخصه روش مورد نظر، هزینه وکیل نیز پرداخت گردد که این امر می تواند هزینه های شخص را بالاتر ببرد.
  2. کلاهبرداری: برخی با نام وکیل و موسسه از افرادی که تمایل به مهاجرت دارند، سوء استفاده نموده و علیرغم گرفتند هزینه اقادامات لازم را انجام نمی دهند.
  3. وکیل نامعتبر و بی تجربه: برخی از موسسات و وکلای مهاجرتی با توجه به نداشتن سابقه در زمینه مهاجرت، باعث ریکجتی متقاضی می گردند و علاوه بر ریجکتی ویزا، امکان دارد سبب محرومیت وی نیز شوند.

چطور بدون وکیل به کانادا مهاجرت کنیم؟

اگر با وجود مزیت های برخورداری از وکیل، تصمیم به مهاجرت بدون وکیل نمودید، باید مسائلی را در نظر داشته باشید. در ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد کانادا و قوانین این کشور از جمله قوانین مهاجرتی کسب نمایید. سپس تمامی شرایط خود را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به بررسی خود یکی از روش های مهاجرتی را انتخاب نمایید. روش های مهاجرتی می تواند در هر شرایطی متفاوت باشد.

به طور مثال در صورت اینکه سرمایه مناسبی داشته باشید، بهتر است روش سرمایه گذاری را انتخاب نموده و از انتخاب های دیگر بپرهیزید برای این منظور می توانید به مقاله سرمایه گذاری در کانادا رجوع نمایید: مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در مرحله بعد مدارک و شرایط لازم را با توجه به روش مهاجرتی انتخابی، فراهم نموده و اقدامات لازم و اولیه را انجام دهید سپس با گرفتن وقت از سفارت برای اخذ ویزای مورد نظر اقدام کنید. و در روز تعیین شده در سفارت حاضر گردید و مراتب لازم از جمله مصاحبه، اعمال بیومتریک و... را انجام دهید. خدمات معتبر وکیل مهاجرت به کانادا را از وبسایت زیر بخواهید:

https://malekpourmie.net/

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: