زورف پس از عمل جراحی: قوی‌تر برمی‌گردم

الکساندر زورف، تنیس‌باز مطرح آلمانی پس از مصدومیت شدید مچ پای راستش در مرحله نیمه نهایی تنیس آزاد فرانسه (رولان گاروس) زیر تیغ جراحی رفت و قول داد که قوی‌تر از همیشه به میادین تنیس برگردد.

کد خبر: ۱۳۱۳۰۳
۱۸:۳۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: الکساندر زورف پس از مصدومیت شدید مچ پای راست خود در دیدار برابر رافائل نادال در نیمه نهایی ورلان گاروس جراحی کرد.

به نقل از تنیس‌فا، تنیس‌باز آلمانی با انتشار یک عکس از روی تخت بیمارستان پارگی رباط‌های پایش را تأیید کرد و نوشت: «هر کس در زندگی داستان خودش را دارد و این هم بخشی از داستان من است. درحالیکه هفته آینده به رتبه دوم جهان (بالاترین رتبه‌ام) می‌رسم، امروز صبح مجبور به انجام عمل جراحی شدم. معاینات بیشتر در آلمان تأیید کرد که هر سه رباط جانبی مچ پای راست من پاره شده است. برای بازگشت هر چه سریعتر به مسابقات و برای اطمینان از بهبود کامل تمام رباط‌ها و بازیابی ثبات کامل در مچ پا، جراحی بهترین انتخاب بود. ریکاوری از همین حالا شروع می‌شود و من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا قوی‌تر از همیشه برگردم.»

زورف که در سومین گرند اسلم فصل یعنی مسابقات ویمبلدون غایب خواهد بود امیدوار است تا پیش از آغاز رقابت‌های اوپن آمریکا به میادین باز گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: