لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران مقابل چین سفیدپوش شد

تیم ملی والیبال ایران در گروه اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، از ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۱۸ خرداد در شهر برازیلیا با پیراهن سفید به مصاف چین می‌رود.

کد خبر: ۱۳۱۲۰۸
۲۰:۰۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در چهارمین دوره لیگ ملت‌ها با پیراهن سفید به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در گروه اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ از ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۱۸ خرداد در شهر برازیلیا به مصاف چین می‌رود.

ملی‌پوشان در نخستین رقابت خود در این لیگ با پیراهن سفید حضور خواهند داشت و لیبرو تیم ملی نیز پیراهن سرمه‌ای خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران که تجربه حضور در سه دوره قبلی این رقابت‌ها را به ترتیب با ایگور کولاکوویچ (۲۰۱۸ و ۲۰۱۹) و ولادیمیر آلکنو (۲۰۲۱) دارد، در سال ۲۰۲۲ با سرمربی ایرانی (بهروز عطایی) شرکت خواهد کرد تا برای نخستین بار هدایت مردان والیبال ایران در این رقابت‌ها را یک مربی ایرانی برعهده داشته باشد.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن ۱۴ بازیکن تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: