تصادفات رانندگی در فارس؛ ۷ کشته با واژگونی پراید و پژو

تصادفات رانندگی در استان فارس در ۱۲ ساعت گذشته، متاسفانه منجر به فوت ۷ نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر دیگر شده است. واژگونی پراید در محور خرمبید- مزایجان (پیرکدو) ۴ کشته و یک مجروح به دنبال داشت که با توجه به نوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

کد خبر: ۱۳۰۹۰۰
۱۰:۴۷ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: در ۱۲ ساعت گذشته در محور‌های استانی فارس ۷ نفر بر اثر تصادف جان باختند و ۱۳ نفر مجروح و راهی مراکز درمانی شدند.

محمد جواد مرادیان، واژگونی پراید در محور خرمبید- مزایجان (پیرکدو) ۴ کشته و یک مجروح به دنبال داشت که با توجه به نوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مجروح پس از دریافت خدمات اولیه پزشکی به بیمارستان بوانات منتقل شد.

وی افزود: همچنین بر اثر واژگونی پژو پارس در محور شیراز- مهارلو (ابتدای کوهنجان) یک نفر در دم جان باخت و ۵ نفر نیز مجروح شدندو مصدمان این سانحه توسط ۳ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به شهدای سروستان اعزام شدند.

مرادیان با بیان اینکه همچنین در حادثه دیگری که بر اثر انحراف یک دستگاه خودرو پژو پارس و برخورد آن با درخت در بولوار مدرس شیراز دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند، ادامه داد: وضعیت جسمانی هر دو مصدوم وخیم گزارش شده است و مصدومان توسط تیم‌های امدادی اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور جهرم_شیراز بعد از خفر ۵ نفر زخمی شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: