امام جمعه شهرستان لالی عنوان کرد:

حادثه متروپل نتیجه فساد و مدیریت غلط است

حجت‌الاسلام گرمسیری با اشاره به اتفافات اخیر و حادثه متروپل گفت:این حادثه تلخ به دلیل فساد و مدیریت غلط است و تاکید ما بر این است که قاطعانه برخورد شود.

کد خبر: ۱۳۰۸۷۱
۱۷:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱


به گزارش دیدارنیوز_خوزستان امام جمعه شهرستان لالی در خطبه نماز جمعه این هفته با تبریک دهه کرامت اظهار کرد : وجود دو حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) باعث آبرو و برکت ایران بوده که امیدواریم خداوند به همه ما توفیق پیروی از آنها را بدهد.


وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی ادامه داد : امام با عمل به دستورات الهی و جلب رضایت خداوند و با کمک مردم یک انقلابی ایجاد کرد که اثر گذاری آن جهانی شد و برخلاف خواسته دشمن با نیرو و قدرت فراوان هم به پیش می رود .


حجت الاسلام گرمسیری در ادامه با تسلیت به بازماندگان حادثه متروپل عنوان کرد : این اتفاق نباید رخ می داد اما کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد ناشی از فساد و مدیریت غلطی است که وجود دارد و ما تاکید می کنیم در این موارد باید قاطعانه برخورد کرد چرا که مدیریت وقتی غیر انقلابی باشد نتیجه آن فساد و حوادثی مانند متروپل است .


وی در بخش دیگری به موضع هنرمندان در جشنواره کن اشاره و بیان داشت : کسانی که با بازی در فیلم های موهن به اعتقادات و فرهنگ مردم ایران توهین می کنند نمی توانند ژست میهن پرستی به خود بگیرند بلکه اینها جیره خوار صهیونیست ها هستند که به جای موضع گیری در جنایات آمریکا و فلسطین فقط حادثه متروپل را مطرح می کنند.


امام جمعه لالی در پایان تصریح کرد : از دولت انتظار می رود مشکلات معیشتی مردم را ببینند چرا که امروزه مردم در سختی هستند و با مشکلات زیادی رو در رو هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: