امتیاز ۷۰، منتظر فرهاد

باید دید استقلال با چه ترکیبی به مصاف حریف جنوبی خود می‌رود و آیا به هدف اصلی‌اش که ۷۰ امتیازی شدن در فصل جاری است خواهد رسید یا نه.

کد خبر: ۱۳۰۶۲۳
۱۲:۱۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تیم استقلال از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود تا هم آخرین بازی فصلش را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کند و هم با برپایی جشن باشکوه قهرمانی، جام قهرمانی این فصل را به ویترین افتخاراتش بیفزاید.

با توجه به حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم‌ملی و اینکه از استقلال نیز ۵ بازیکن در این اردو حضور دارند، ترکیب آبی‌ها در آخرین بازی کمی دستخوش تغییرات شده است.

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بین کادر فنی استقلال و سرمربی تیم‌ملی نهایتا قرار شد امشب هر ۵ ملی‌پوش آبی‌ها در جشن قهرمانی حاضر باشند، اما فقط ۲ نفر از آن‌ها برای مسابقه در اختیار فرهاد مجیدی قرار بگیرند.

با این اوصاف باید دید استقلال با چه ترکیبی به مصاف حریف می‌رود و آیا به هدف اصلی‌اش که ۷۰ امتیازی شدن در فصل جاری است خواهد رسید یا نه.

استقلال به‌دنبال شکستن رکورد امتیازات و قهرمانی بدون باخت است، ضمن اینکه رکورد بهترین خط دفاعی طی یک فصل هم کاملا در دسترس این تیم است، مگر آنکه ۳ گل از نفت مسجدسلیمان دریافت کند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: