توجه به مباحث فرهنگی از اولویت نمایندگان در مجلس یازدهم است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های مجلس طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای ورود نمایندگان به این دوره، بحث‌های فرهنگی است.

کد خبر: ۱۳۰۵۱۷
۰۸:۳۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
سید کریم حسینی گفت: توفیقی شد که خدمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برسیم و ضمن خداقوت، بابت زحمات و فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگ انجام می‌دهند تشکر کنیم.

او می گوید: یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم طبق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در ابتدای ورود نمایندگان به این دوره، بحث‌های فرهنگی است که باید در کنار مسائل اقتصادی و معیشت مردم به آن پرداخته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت. توجه به مباحث فرهنگی اولویتی انکارناپذیر در برنامه‌های نمایندگان در مجلس یازدهم است.

به گفته او: در این خصوص کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده و مصوباتی نیز در این زمینه داشته‌ایم.

این مقام مسئول گفت: قطعا با توجه به ظرفیتی که بودجه‌های سالیانه دارند، اولویت‌های ما در اختصاص این اعتبار، کار‌های فرهنگی، مساجد و به ویژه فعالیت‌های قرآنی و آن چیزی است که جزو اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.

حسینی می گوید: سعی داریم با گشایش اقتصادی که ایجاد می‌شود در آینده بتوانیم اعتبارات بیشتری به حوزه فرهنگی اختصاص دهیم و جبران مافات گذشته کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا در گذشته در خصوص اعتبارات فرهنگی توجه کمتری شده که امیدواریم بتوانیم در سال جاری و آینده اختصاص اعتبارات بیشتری در این حوزه شاهد باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: