گزارش زنده: استقلال صفر ـ آلومینیوم صفر

در بازی پایانی هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال که قهرمانی فصل را به دست آورده در حضور پرشمار هوادارانش میزبان آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی است.

کد خبر: ۱۲۹۹۷۰
۲۱:۴۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: بعد از قهرمان شدن استقلال در لیگ، حالا شاگردان فرهاد مجیدی در پی این هستند تا قهرمانی خود در لیگ امسال را مقتدرانه‌تر کرده و با پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده و ثبت قهرمانی بدون شکست، در تاریخ فوتبال ایران جاودانه شوند. هواداران تیم نیز حضور پرتعدادی در ورزشگاه آزادی دارند.

در سمت مقابل نیز آلومینیوم اراک به همراه مهدی رحمتی از انگیزه های بالایی برای پیروزی در این مسابقه برخوردار است. اراکی ها به دنبال این هستند تا بتوانند نخستین شکست این فصل استقلال را رقم بزنند و باید دید تا چه اندازه در تحقق این هدف موفق خواهند بود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، عارف غلامی سعید مهری، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، داسیلوا، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین زاده

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، امیر نوری، مصطفی احمدی، محمد علی نژاد، پوریا آریاکیا، محمد رضا آزادی، اسماعیل شریفات، امید محمد هوشمند و امیر حسین کریمی

تیم داوری: جواد رحیم زاده، علی میرزابیگی، حمید نادری و وحید زمانی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: