گزارش زنده: پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

آخرین بازی هفته بیست و هفتم بین پرسپولیس و سپاهان در سیرجان است و شاگردان محرم نویدکیا و یحیی گل‌محمدی برای کسب ۳ امتیاز به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر: ۱۲۹۶۰۹
۲۲:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در دیدار پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرسپولیس، هزار کیلومتر دورتر از تهران و در شهر سیرجان از سپاهان میزبانی می‌کند. این بازی در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

دو تیم‌ پرسپولیس و سپاهان که در رده دوم و سوم‌ جدول قرار گرفته‌اند چیزی برای از دست دادن ندارند و تنها پیروزی در این مسابقه می‌تواند هواداران‌شان را راضی کند. نویدکیا این مسابقه را برای سپاهان مهم‌تر دانسته و برای رسیدن به رده دوم جدول در هفته‌های باقی‌مانده تلاش می‌کند. از سوی دیگر پرسپولیس که نمی‌خواهد فاصله‌اش با استقلال صدرنشین بیش از شش امتیاز شود برای پیروزی به میدان رفته است.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد‌ سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شرزود تمیروف

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: