گزارش زنده: فولاد صفر ـ استقلال صفر

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم فولاد و استقلال در اهواز به دیدار هم رفته‌اند. دوئل فرهاد مجیدی و جواد نکونام جذابیت ویژه این بازی است.

کد خبر: ۱۲۹۶۰۸
۲۰:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: سرانجام مسابقه‌ای که هواداران آبی پوش از مدت ها قبل منتظر آن بودند تا در صورت کسب امتیاز و یا حتی پیروزی، جام را بیشتر از هر زمان دیگری در نزدیکی خود احساس کنند، فرا رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی که هفته قبل برابر شهر خودرو بردند و از بحران تساوی های سریالی خارج شدند، حالا به مصاف میزبان قدرتمند خود رفته‌اند. استقلال در دو سفر قبلی خود به اهواز مقابل فولاد مغلوب شده بود و اکنون آنها در پی پایان دادن به این طلسم ناکامی های خود هستند.

در سمت مقابل نیز شاگردان جواد نکونام حضور دارند. تیمی که در 11 دیدار گذشته شکستی را تجربه نکرده و تنها 4 گل دریافت کرده است. فولادی‌ها در اندیشه ثبت شگفتی و رقم زدن نخستین شکست این فصل استقلال هستند. باید دید تیمی که در رنکینگ جهانی تیم اول ایران است، به چه نتیجه ای دست خواهد یافت.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی

تیم داوری: محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی و علی احمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: