غیرمنتظره؛ داریوش یزدانی به بارسلونا پیوست + عکس

در حالی که پیش از این شنیده می شد داریوش یزدانی با یک تیم تهرانی و یک تیم صنعتی مذاکراتی را برای مربیگری داشته است، او از حضورش در بارسلونا خبر داد.

کد خبر: ۱۲۹۴۵۸
۰۹:۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: داریوش یزدانی شب گذشته از حضورش در آکادمی بارسلونای اسپانیا خبر داد. در متن این خبر آمده است: «داریوش یزدانی جدیدترین فردی است که به بارسا اضافه شده است. او در آکادمی بارسا به عنوان هماهنگ کننده و مربی  پسران و دختران نوجوان فعالیت خواهد کرد.»

در بخش دیگری از معرفی نامه بازیکن سابق تیم ملی ایران که باشگاه بارسلونا منتشر کرده به سوابق کاری داریوش یزدانی اشاره شده: «داریوش به عنوان بازیکن حرفه‌ای در سطح اول فوتبال ایران و اروپا بازی کرده است. او با بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان به میدان رفته است و به عنوان بازیکن با تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه حضور داشت.

او پس از دوران فوتبالش به عنوان مربی در سطح حرفه‌ای در ایران و بلژیک کار کرده و پس از آن به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا کار مربیرگری اش را دنبال می‌کند.

پس از آن او در کشور آمریکا فعالیت‌های خودش را در زمینه مربیگری و مدیریت فنی تیم‌های پایه پی گرفت و همه در مورد او می‌گویند: یزدانی به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهد و در حرفه مربیگری سخت کوش و سخت گیر است.»

در پایان هم باشگاه بارسلونا با خوشامدگویی به او عنوان می‌کند که به طور حتم حضور داریوش یزدانی می‌تواند در روند آکادمی بارسلونا تغییرات مثبتی به وجود آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: