علی شکوری‌راد خبر داد

بررسی گرانى‌ها و توقف مذاکرات برجامی در جلسه جبهه اصلاحات

مجمع عمومی جبهه اصلاحات روز یک‌شنبه (دیروز) تشکیل جلسه داد و درباره گرانى‌های شدید و افسار گسیخته و توقف مذاکرات برجامی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: ۱۲۹۱۵۹
۱۱:۱۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

دیدارنیوز: مجمع عمومی جبهه اصلاحات روز یک‌شنبه به ریاست سید حسین مرعشی، نایب رئیس جبهه اصلاحات برگزار شد.

علی شکوری‌راد، سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اعضای مجمع نسبت به تورم و گرانى افسار گسیخته بخصوص در زمینه ارزاق عمومى از جمله نان و فشار معیشتى بر مردم اظهار نگرانى کرده و ناپختگى سیاست‌های اقتصادی دولت و مجلس و نیز ناکارآموختگی و ناکارآمدی دست‌اندرکاران اقتصاد کشور را عامل مؤثر در این زمینه برشمردند.

سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: عدم استفاده از دستاورد‌های علمی و تجربه‌های پیشین و احساس بی‌نیازی کاذب از مشورت با صاحبان علم و تجربه نکاتی بودند که به عنوان علل تصمیم‌های غلط و روش‌های اجرایی نادرست برشمرده شدند.

شکوری‌راد افزود: شعارزدگی و سطحی‌نگری و عدم ترجیح منافع ملی بر منافع جناحی در مجلس و عدم توجه به ضرورت‌های توسعه از جمله تحمیل اقتضائات سیاسی پردامنه بر تصمیمات اقتصادی از جمله علل این نابسامانی‌ها ذکر شد.

وی گفت: اعضاء مجمع ضمن ابراز نارضایتی و بی‌اعتمادی نسبت به رفتار آمریکا در قبال برجام از به ثمر نرسیدن مذاکرات احیاء برجام پس از گذشت قریب یک‌سال و نیم از آغاز آن و در نتیجه ادامه تحریم‌ها، ابراز نا‌رضایتی نموده و فقدان اراده، توانمندی و اعتماد درونی در طرف ایرانی را مزید بر علت دانستند.

سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: این بحث در مجمع عمومی مفتوح باقی گذاشته شد تا در جلسات آینده تصمیم مقتضی برای کنش جبهه اصلاحات در قبال آن اتخاذ شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: