گزارش زنده: سپاهان ۱ ـ استقلال ۱

در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال تهران است. دو تیم در نیمه نخست به تساوی رسیدند.

کد خبر: ۱۲۸۸۷۳
۱۹:۴۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: پس از چندین روز تعطیلی مسابقات لیگ برتر، تیم‌های بالای جدول بازی های خود را از سر گرفته و در حساس ترین دیدار هفته و در شهر اصفهان، استقلال به مصاف سپاهان رفته است. شاگردان فرهاد مجیدی برای حفظ و شاید هم افزایش فاصله با پرسپولیس، به دنبال پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند.

ترکیب سپاهان: محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی محمدی، سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال: حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، صالح حردانی، امیر حسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

داور: موعود بنیادی فرد، کمک ها: علی میرزابیگی، فرهاد مروجی، عباس راکی

دقایق حساس:

دقیقه ۴: ارسال سپاهانی ها روی تیر دو و ضربه سر حسین زاده زودتر از سپاهانی ها که به بیرون رفت.

گل اول استقلال: در دقیقه 5 بازی کرنر استقلالی ها و پاس به عقب باعث شد تا دانشگر مدافع استقلال  بتواند روی سانتر بازیکنان این تیم و غفلت  دفاع سپاهان در دقایق اولیه  به گل برسد.

دقیقه ۸: سانتر احمدزاده از جناح چپ استقلال با دفاع مدافعان استقلال از محوطه جریمه دور شد.

گل اول سپاهان: در دقیقه 12 حسینی مهاجم سپاهان روی ضد حمله با حسینی گلر استقلال تک به تک شد که او به خطا بازیکن حریف را متوقف کرد و داور ضربه پنالتی اعلام کرد. گولسیانی مدافع سپاهان خلاف جهت دروازه بان و با یک مکث بازی توپ را به سمت راست دروازه زد و بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۱۸: سروش رفیعی کرنر را از جناح چپ زد  و در رفت و برگشت با  حسینی توپ دوباره به کرنر رفت. بار دوم از جناح سپاهانی کرنر را تکرار کردند که بازیکنان سپاهان خودشان توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۶: علی محمدی قسط داشت از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زدن کند که روزبه چشمی اجازه کار به او نداد.

دقیقه ۲۷: حسینی بازیکن سپاهان روی صد حمله به استقلال از جناح راست یک توپ‌ را برای مقانلو فرستاد که به او نرسید و توپ از خط عرضی زمین به اوت رفت.

دقیقه ۲۹ ضربه ایستگاهی استقلال با ضربه بلند معدی مور همراه بود که مستقیم در دستان رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۳۳: سپاهانی از جناح راست روی حرکت حسینی خودشان را به محوطه جریمه استقلال رساندند که سانتر حسنی روی پای مقانلو ننشست و در نتیجه توپ او با اختلاف به بیرون رفت.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: