پیش بینی که درست از آب درآمد

عبداللهی: حذف محسن رضایی و صولت مرتضی توسط مخبر ریشه در رقابت بختیاری-دزفولی دارد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به حذف محسن رضایی و صولت مرتضوی از کمیسیون اقتصادی دولت توسط محمد مخبر دزفولی در توییتی نوشت: سال گذشته در یادداشتی این روز را پیش بینی کرده بودم.

کد خبر: ۱۲۸۰۲۶
۱۶:۴۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: اسفندیار عبداللهی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و روزنامه‌نگار در واکنش به حذف دو عضو کابینه دولت سیزدهم از کمیسیون اقتصادی دولت و توسط معاون اول رییس جمهور در حساب کابری خود در توییتر نوشت: در شهریور سال ۱۴۰۰ در یادداشتی پیش بینی کرده بودم که مخبر هرگز هیچ بختیاری را در دولت سیزدهم تحمل نخواهد کرد.

 

وی افزود: رقابت قدیمی دزفولی_بختیاریِ خوزستانی‌ها، سرانجام چهره خود را در پایتخت هم نشان داد. محمد مخبر، صولت مرتضوی و محسن رضایی را از کمیسیون اقتصادی دولت حذف کرد.

پیش‌بینی که درست از آب درآمد!

به گزارش دیدار، اسفندیار عبداللهی در ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ در یادداشت اختصاصی خود در دیدارنیوز، تخت عنوان «محسن رضائی و مخبر دزفولی؛ رقابت از خوزستان تا دولت؟» نوشته بود: "فرمانده اقتصادی دولت رئیسی، محمد مخبر است. این همان چیزی است که رئیس جمهور تصریح کرده است. اما محسن رضایی معاون اقتصادی او چه جایگاهی دارد؟ آیا رقابتی بین این دو خوزستانی عالی‌رتبه دولت سیزدهم در راه است؟ ".

 این پیش‌بینی اسفندیار عبداللهی را در اینجا بخوانید:

«محسن رضائی و مخبر دزفولی؛ رقابت از خوزستان تا دولت؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: