نساجی حریف آلومینیوم در فینال جام‌حذفی شد؛ دیدار نهایی در تبریز

در دیدار پرتنش تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی، شاگردان ساکت الهامی با یک پنالتی در نیمه دوم وقت اضافه، جشن صعود به فینال را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند.

کد خبر: ۱۲۷۷۲۱
۲۳:۴۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل مس کرمان موفق شد به فینال جام حذفی صعود کند.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مس کرمان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی و به قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم رفتند. دیدار دو تیم در وقت قانونی بدون گل به پایان رسید و نساجی در وقت اضافه با گل دقیقه ۱۱۸ حامد شیری از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به فینال صعود کرد.

نساجی که با شکست آرمان گهر، گل‌گهر سیرجان و استقلال به نیمه‌نهایی رسیده بود روز ۷ اردیبهشت در فینال باید به دیدار آلومینیوم اراک برود که شب گذشته موفق شد خلیج فارس ماهشهر را شکست دهد.

در این دیدار، سعید غلامعلی بیگی، عرفان گل‌محمدی و ساکت الهامی از نساجی و میلاد خدایی، محمدامین کاظمیان، حسین شهریاری، حسین دوستدار و علی تهامی از مس با کارت زرد داور جریمه شدند.

محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

به نقل از سازمان لیگ، فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: