از متوقف شدن راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان در پیچ و خم اداری تا دغدغه نماینده شهرستان به ظرفیت‌های آفریقا و آمریکای لاتین/دور شدن نماینده مسجدسلیمان از وظایف اصلی/چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

در حالی که راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان در پیچ خم اداری متوقف شده و ریزگردها مهمان ناخوانده استان شده ولی نماینده مسجدسلیمان از ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی آفریقا و آمریکای لاتین صحبت می‌کند و پیگیر آن است.

کد خبر: ۱۲۷۱۲۸
۲۱:۵۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱


به گزارش دیدارنیوز_ خوزستان| در شرایطی که راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان می‌تواند گامی برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی این شهرستان داشته باشد ولی نماینده آن درگیر مسائلی با اولویت‌های پایین‌تر است.

راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان در شرایط فعلی بیکاری جوانان و آمار بالای خودکشی که یکی از عوامل آن بیکاری است کار بسیار بزرگی به حساب می‌آید.

در این شریط اما از گوشه و کنار خبرهایی از کارشکنی عده‌ای در مسیر راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان شنیده می‌شود تا جایی که ائمه جمعه شهرهای مسجدسلیمان و لالی چند بار نسبت به راه‌اندازی این پروزه عظیم مطالبی را بیان کردند.

در این بین شاهد آن هستیم که ورناصری نماینده فعلی مسجدسلیمان که نیاز است حمایت خود را از راه‌اندازی پتروپالایش نشان دهد و در این مسیر بتواند ازسنگ اندازی‌های انجام شده بر سر راه راه‌اندازی جلوگیری کند، در کمال ناباوری در خبرها می‌بینیم حوزه انتخابیه خود را رها کرده و در قالب کمیسیون پیگیر ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی آفریقا و آمریکای لاتین شده است.

در شرایطی که ریزگردها امان مردم را بریده‌اند و ورناصری باید تذکرات لازم را به مسئولان امر می‌دادند و همچنین تذکر لازم به وزیر کار برای تاخیر در راه‌اندازی پتروپالایش را بدهد ولی شاهد آن هستیم که وقت وکالت خود را صرف اموری می‌کند که خروجی برای مردم منطقه ندارد.

اینجاست ضرب‌المثل "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است" عینیت می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: