امینیان: اگر ایران بد است، چرا مهاجران افغانستانی به کشور‌های دیگر نمی‌روند؟!

بهادر امینیان، سفیر کشورمان در افغانستان با بیان اینکه اگر ایران بد است، چرا مهاجران افغانستانی به کشور‌های دیگر نمی‌روند؟!، گفت: اگر کسی غیر قانونی از دیوار خانه شما بالا بیاید، شما چه کار می‌کنید؟

کد خبر: ۱۲۶۹۵۹
۱۲:۴۶ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: سفیر ایران در افغانستان تاکید کرد که بدرفتاری با مهاجران افغانستان سیاست جمهوری اسلامی ایران نیست و درحال حاضر هم سفارت افغانستان در تهران که مربوط به دولت پیشین افغانستان است با دولت سرپرست همکاری می‌کند.

بهادر امینیان، سفیر کشورمان در افغانستان در گفتگو با شبکه خبری طلوع نیوز که بخش‌هایی از آن منتشر شده درباره تصاویر منتشر شده که در آن ادعای اذیت و آزار مهاجران افغان مطرح شده، اظهار داشت: ما یک کشور مستقل هستیم اگر کسی غیر قانونی از دیوار خانه شما بالا بیاید، شما چه کار می‌کنید؟

وی تصریح کرد: ما یک گروهی داریم به نام سازمان مجاهدین خلق که چند هزار نفر فقط کلیپ تولید می‌کنند علیه جمهوری اسلامی ایران. این‌ها حتی در افغانستان هم فعالیت دارند.

سفیر کشورمان در کابل تاکید کرد بدرفتاری با مهاجران افغانستان سیاست جمهوری اسلامی ایران نیست و در حال حاضر هم سفارت افغانستان در تهران که مربوط به دولت پیشین است با دولت سرپرست همکاری می‌کند.

امینیان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسایل افغانستان حل شود و در اینجا آشتی ملی به وجود آید و همه اقوام خودشان را در حکومت شریک بدانند.

وی درباره تصویری از نوع برخورد با مهاجران که در دست مجری برنامه بود، گفت: اگر ایران این اندازه بد است براساس تصویری که شما در دست دارید یا این افراد می‌گویند چرا مهاجران به بقیه کشور‌ها نمی‌روند؟ می‌روند ایران؟

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: