انتقاد از عدم تعطیلی مدارس درپی آلودگی هوا

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعطیل نشدن مدارس و ادارات در تهران به علت آلودگی شدید هوا گفت: جان شهروندان را با باد گره زدند، اما نگفتند قرار است عصر باد بوزد.

کد خبر: ۱۲۶۸۴۳
۱۲:۴۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز ـ احمد علوی پس از استماع گزارش گرد و غبار در واکنش به اقدام کمیته اضطرار آلودگی هوا در تعطیل نکردن ادارات و مدارس با وجود آلودگی شدید هوا گفت: ما نمی‌توانیم از حقوق مردم کوتاه بیاییم. ما نماینده مردم هستیم و وظیفه پیگیری حقوق مردم را داریم.

وی ادامه داد: مواد درشت و ۱۰ میکرون آسیب زیادی به انسان وارد می‌کند، اما دوستان به سادگی از آن گذشتند و گفتند قرار است باد بیاید.

علوی با بیان اینکه پیش بینی‌ها حاکی از وزیدن باد در بعد از ظهر شنبه بود گفت: مدارس و ادارات صبح فعالیت می‌کنند و آقایان سلامت شهروندان را به باد عصر گره زدند.

وی با اشاره به پیشرفت امکانات هواشناسی و توانایی پیش بینی زمان وزش باد گفت: واقعا در آن جلسه کسی نگفت باد قرار است بعد از ظهر و زمانی که مدارس و ادارات به فعالیت خود خاتمه داده اند بوزد؟

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هیچ کجا را تعطیل نکردند بعد میگویند مردم اگر کار ندارند بیرون نیایند، وقتی همه جا باز است مگر می‌شود که کسی کار نداشته باشد؟

منبع: ایسنا
برچسب ها: گرد و غبار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: