نوسان دمای تهران تا اواسط هفته آینده؛ باد شدید و گردوخاک در راه است

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات به‌ویژه امروز و روز یکشنبه (۱۹ و۲۱ فروردین) همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و خیزش موقت گردوخاک به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۶۶۵۱
۱۵:۴۶ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، نیمه ابری تا ابری وهمراه با وزش باد شدید افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات به‌ویژه امروز و روز یکشنبه (۱۹ و۲۱ فروردین) همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و خیزش موقت گردوخاک به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود که از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه (۲۰ تا ۲۱ فروردین) در بعضی ساعات به‌ویژه در بخش‌های شمالی با رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد با بارش تگرگ همراه است.

امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ فروردین) به‌ویژه امروز به دلیل افزایش ذرات معلق و گردوخاک کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. از لحاظ دمایی امشب افزایش نسبی دما، شنبه شب و یکشنبه کاهش نسبی دما و دوشنبه و سه شنبه (۲۲ و ۲۳ فروردین) افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) نیمه ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر به تدریج ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۱ فروردین) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: