انتقاد شدید یکی از مربیان باشگاه‌ فوتبال خرمشهر از عملکرد رئیس هیات فوتبال استان و هیات خرمشهر

وضعیت فوتبال خرمشهر کاملاً نامطلوب و غیر قابل قبول است

محمدعلی البوغبیش از عملکرد رئیس هیات فوتبال استان و خرمشهر انتقاد شدید داشته و خواستار استعفا یا برکناری آن‌ها هستند.

کد خبر: ۱۲۶۵۷۷
۲۳:۴۹ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱


 به گزارش دیدارنیوز _خوزستان | محمد علی آلبوغبیش  در گفت و گو با  دیدارنیوز خوزستان  اظهار کرد: قریب به ۱۵ سال این هیات ناکارآمد، فوتبال خرمشهر را به قهقرا برده و باعث نابود چندین نسل فوتبال مربی و بازیکن شده است.

هیات افسار گسیخته‌ی که هیچگاه ارکان آن( دبیر هیات، مسئول کمیته آموزش، کمیته انظباطی و دیگر ارکان …… ) کامل و نامشخص بوده و چندین دبیر هیات که ناتوانی مسئول هیات فوتبال را لمس کردند مجبور به استعفا شدند تاجایی که آخرین مسابقات برگزار شده در رده بزرگسالان به سال ۹۰-۹۱ باز می‌گردد.

هیات فوتبالی که این همه سال بر مسند کار تکیه زده موارد و ضعف‌ها و ناتوانی‌های زیاد داشته به طوری که در مطالبه گری و برقراری ارتباط با ظرفیت‌های موجود مانند شرکت نفت و گاز اروندان، اداره کمرگ خرمشهر و نظایر آن، برگزاری مسابقات مدارس فوتبال و کلیه رده‌های سنی، استعدادیابی و برگزاری فستیوال‌ها، اخذ میزبانی مسابقات و برگزاری کلاس های مربیگری و دانش افزایی در این سال‌ها ناتوان عمل‌ کرده است.

خرمشهری که با این همه اعتبار فوتبالی و مربیانی که سابقه بازی در تیم های ملی و لیگ برتر کشور و همچنین مربیانی که با بالاترین مدارک تحصیلی در رشته تربیت بدنی هستند، هنوز مدرک A آسیا یا مدرس فدراسیون نیستند. 

نبود دفتر به منظور مراجعه باشگاه‌ها برای امضای قراردادهای استانی تا جایی که قراردادها در فروشگاه لوازم آرایشی برادرایشان مهر و امضاﺀ شد، فاجعه‌ای اسفبار بود.

اما جایی بس تعجب است که طالقانی از این هیات خنثی و ناکارآمد به دلیل مصلحت شخصی و رای آوردن در انتخابات پیش‌رو حمایت می‌کند و انصاف و قضاوت را زیر پا می‌گذارد، هیاتی که مورد انتقاد کلیه جامعه فوتبالی خرمشهر حتی امام جمعه انقلابی خرمشهر که بعد از تحقیق و تفحص در امورات هیات فوتبال، علیه آن‌ها در آخرین نماز جمعه سال صحبت کردند و حق انتقاد را به جامعه فوتبال دادند و وضعیت فوتبال را نامطلبوب و غیر قابل قبول خواندند.

در آخر جهت اطلاع کلیه مسئولین خرمشهر اعلام می‌شود که باشگاه‌های رسمی، مربیان. پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی، طوماری علیه عملکرد اسفبار هیات فوتبال امضاء و جمع آوری کردند و خواستار استعفاء یا بر کناری هیات مذکور هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: