قطع تلفن ثابت و پاسخ اشتباه مرکزخرابی تلفن

کد خبر: ۱۲۶۴۳۷
۱۹:۳۵ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

 

*از عجایب روزگار است که خرابی تلفن ثابت را به مرکز خرابی تلفن (۲۰۱۱۷) اعلام کنیم اما با گذشت دو روز بگویند:* *مشکل خرابی تلفن شما حل شده است اما در جلوی درب منزل یا جعبه تقسیم بوق نداشته باشیم ...* 

یکی از ساکنان آپارتمان با پیگیری های فراوان و دنبال کردن کابل ها متوجه شد *مقدار زیادی از کابل تلفن در میانه راه ( قبل از جعبه تقسیم ) بریده شده است ...* 

 *چرا ماموران رفع خرابی تلفن بدون تحویل دادن خط جلوی درب منزل ، به مرکز اطلاع می دهند که مشکل تماس گیرنده رفع شده است ؟*

این مشکل برای تعدادی از منازل مسکونی (خیابان فرهنگیان کوچه شهید حسن جوانمرد لاهیجان ) انفاق افتاد و تماس های مکرر نگارنده با مرکز خرابی تلفن تا این ساعت نتیجه ای نداد ...

برای پیگیری به رئیس مخابرات لاهیجان زنگ زدم اما پاسخگو نبودند *روابط عمومی مخابرات استان گیلان اعلام کرد : جانشین رئیس مخابرات لاهیجان هنوز معرفی نشده است .* 

 

✍️سیدمحمد جعفرنژاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: