توسعه شبکه تلفن ثابت در اندیمشک

توسعه شبکه تلفن ثابت با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی جدید کافوهای نوری در مرکز تلفن ثابت انقلاب شهرستان اندیمشک انجام شد.

کد خبر: ۱۲۶۳۰۴
۱۹:۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز| مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه ارتباطات و بهره مندی شهروندان از خدمات نوین شبکه ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان، طرح برگردان کافو‌های مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه قرار گرفت.

 

رحیم فلاح زاده افزود: در این رابطه با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت شبکه و همکاری کارکنان در مخابرات اندیمشک به منظور ارائه خدمات نوین و مطلوب به مشترکان تلفن ثابت و ارتقای کیفیت ارتباطات این شهرستان، ۳ دستگاه کافوی نوری G pon در مرکز تلفن ثابت انقلاب نصب و راه اندازی شد و نصب یک دستگاه کافوی نوری دیگر نیز در دست اقدام است.

وی می‌گوید: کافو‌های شماره ۲ و ۴ پیشرفته نوری جدید در کوی ولایت و کافو‌های شماره ۸ و ۹ نوری مربوط به کوی رسالت اندیمشک که زیر پوشش کافو‌های قدیمی مسی بودند، جایگزین و نصب و راه اندازی شد.

به گفته فلاح زاده؛ با نصب و راه اندازی و برگردان ۴ دستگاه کافوی نوری جدید، و همچنین با نصب کامل و اتمام این عملیات و جایگزینی کافو‌های نوری به جای مسی، واگذاری تلفن و دیتای ثابت در این مناطق که فاقد امکانات فنی شبکه است، امکانپذیر می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی کافو‌های نوری جدید، مشترکان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت این تکنولوژی جدید، از پهنای باند بیشتر و با کیفیت بهتر نسبت به کافو‌های مسی خدمات نوین ارتباطی دریافت کنند.


شهرستان اندیمشک و توابع آن بیش از ۵۸ هزار تلفن ثابت منصوبه دارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: