۲۵ هزار تماشاگر برای دیدار استقلال - پیکان

بر اساس مصوبه شورای تامین مقرر شده که ۲۵ هزار تماشاچی بتوانند با خرید بلیت وارد ورزشگاه شوند و دیدار دو تیم استقلال و پیکان را به نظاره بنشینند. از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بلیت برای باشگاه میهمان (پیکان)‌ است و سایر بلیت‌ها در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۲۶۲۷۳
۱۴:۰۸ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: دیدار استقلال و پیکان با حضور ۲۵ هزار تماشاچی برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پیکان امروز صبح با حضور نمایندگان دو باشگاه و همچنین سایر مسئولان برگزاری انجام شد. بحث اصلی جلسه امروز درباره تماشاگرانی بود که عصر سه‌شنبه قرار است به استادیوم آزادی بروند.

بر اساس مصوبه شورای تامین مقرر شده که ۲۵ هزار تماشاچی بتوانند با خرید بلیت وارد ورزشگاه شوند و دیدار دو تیم را به نظاره بنشینند. از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بلیت برای باشگاه میهمان (پیکان)‌است و سایر بلیت‌ها در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌گیرد.

سامانه بلیت فروشی مسابقه استقلال و پیکان نیز شروع به کار کرده و علاقه‌مندانی که دو دوز واکسن تزریق کرده‌اند می‌توانند با ارائه کد ملی بلیت مد نظرشان را خریداری کنند و به ورزشگاه آزادی بروند.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در‌های ورزشگاه آزادی نیز فردا از ساعت ۱۶:۳۰ باز می‌شود و تماشاگران می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت ۲۰:۴۵ عصر سه‌شنبه در آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: