طی حکمی از سوی مسئول بسیج رسانه خوزستان ؛

مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه منصوب شد

طی حکمی از سوی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ، مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان هویزه منصوب شد

کد خبر: ۱۲۵۹۸۸
۰۰:۰۶ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش دیدارنیوز _ خوزستان | با حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان ، فرمانده سپاه شهرستان ، امام جمعه موقت شهرستان ،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد و کارکنان سپاه مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه معارفه گردید 

 

در این جلسه بهمئی مسئول بسیج رسانه استان ضمن تبریک سال جدید و مهم بودن شعار سال و نقش اساسی رسانه در بُعد روانی اجرای شعار سال عنوان کرد :بسیج رسانه به عنوان یک نهاد رسانه ای با تمام توان در کنار دولت مردمی و انقلابی خواهد بود و با همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تقویت جبهه رسانه انقلاب اقدام خواهد کرد.

 

ایشان افزود : سال ۱۴۰۱ سال سازماندهی و تقویت رسانه های استان در جهت تقویت جبهه رسانه خواهد بود و امسال آموزش رسانه ها به عنوان اولویت برنامه های سال خواهد بود.

 

این مسئول همچنین ادامه داد جهاد تبیین از اولویت های مهم و اساسی جبهه رسانه انقلاب خواهد بود که با همراهی اصحاب رسانه بسیجی به دنبال روشنگری و تحقق جهاد تبیین در همه زمینه ها خواهیم بود.

بهمئی بیان کرد در سال جاری آموزش دوره های خبرنگاری ، عکاسی، مستندسازی با هدف جذب خبرنگاران انقلابی برگزار می شود.

در ادامه جلسه امام جمعه موقت شهرستان و فرمانده سپاه و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد ایراد سخن نمودند و در پایان برادر بسیجی احمد شریفی طی حکمی از سوی مدیر بسیج رسانه استان به سمت مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه منصوب گردید.

بسیج رسانه هویزه بیست و پنجمین بسیج رسانه در شهرستان ها می باشد که مسئول آن معارفه گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: