شمس‌احسان: اتفاقات ورزشگاه امام رضای مشهد غیرقابل دفاع است

زهرا شمس‌احسان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بانوان عزیز کشور در چارچوب قوانین اعلامی اقدام به خرید بلیت برای ورود به ورزشگاه کرده بودند، گفت: آنچه در ورزشگاه امام رضای مشهد بر ایشان گذشت مایه ناراحتی و غیرقابل دفاع است.

کد خبر: ۱۲۵۹۰۹
۱۵:۵۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: عضو شورای شهر تهران در واکنش به حواشی رخ داده در ورزشگاه مشهد، گفت: آنچه در ورزشگاه مشهد رخ داد، مایه ناراحتی و غیر قابل دفاع است.

روز گذشته بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد، با حواشی بسیاری برگزار شد؛ طبق آنچه اعلام شده قرار بوده تنها بلیت‌فروشی برای ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) انجام شود، اما با توجه به استقبال هواداران ۲۳ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و بسیاری از شهروندان با وجود در دست داشتن بلیت موفق به حضور در ورزشگاه نشدند که بخشی از آن‌ها بانوان بودند.

وضعیت نابسامان در برنامه‌ریزی دیدار روز گذشته تا حدی بود که برخی منابع مدعی شدند چهره‌های سرشناسی نظیر خداداد عزیزی و برخی از اعضای شورای شهر مشهد هم نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند.

در این راستا، زهرا شمس‌احسان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به عدم حضور بانوان در ورزشگاه علیرغم فروش بلیت، در صفحه شخصی خود نوشت: بانوان عزیز کشور در چارچوب قوانین اعلامی اقدام به خرید بلیت برای ورود به ورزشگاه کرده بودند.

وی ادامه داد: آنچه در ورزشگاه امام رضای مشهد بر ایشان گذشت مایه ناراحتی و غیرقابل دفاع است. دلجویی از ایشان و اعلام سیاست‌ها و مواضع دقیق و شفاف در این‌باره مانع از تکرار چنین حوادثی خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: