کمیته‌های استقبال از نوروز شهرستان خرمشهر آغاز به کار کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از آغاز فعالیت‌های کمیته‌های مختلف استقبال از سال نو، گردشگران و مهمانان نوروزی خبر داد.

کد خبر: ۱۲۴۴۰۰
۱۰:۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: پاک گهر رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر درخصوص آمادگی این شهرستان برای استقبال از سال نو، اظهار کرد: جلسه ستاد نوروزی با حضور کلیه کمیته‌های ستاد تشکیل شد؛ پایش‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته نشان از آن دارد که کلیه کمیته‌ها در حال انجام وظایف و آمادگی خود برای استقبال از مهمانان نوروزی هستند.

وی بیان کرد: به عنوان مثال بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت رنگ‌آمیزی و خیابان، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در شهر در حال انجام است و نورپردازی‌های مورد نیاز خیابان‌ها و بلوار ساحلی انجام می‌شود.

پاک گهر ادامه داد: در خرمشهر شاهد آغاز اردو‌های راهیان نور و حضور علاقه‌مندان در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس نیز هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر تصریح کرد: بازدید از یادمان شهدا همچون موزه جنگ، مسجد جامع و دیگر اماکن گردشگری در شهرستان از اهداف گردشگران و مهمانان در سفر به این شهرستان است.

وی در پایان گفت: پیش بینی می‌شود سال جا‌ی با توجه به اینکه ۲ سال گذشته هموطنان نتوانستند از جاذبه‌های گردشگری مناطق عملیاتی بازدید کنند شاهد افزایش حضور گردشگران باشیم. از نوروز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: