معاون امنیتی انتظامی استانداری:

ضرورت ورود نخبگان و بزرگان طوایف به مسله استفاده از سلاح های غیر مجاز در مراسمات

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت :استفاده غیرمجاز از سلاح در مراسمات عزاداری موضوعی است که برای حل آن باید نخبگان و بزرگان طوایف به کمک ما امده  و به دنبال روشن سازی  افکار عمومی باشیم.

کد خبر: ۱۲۴۳۴۷
۱۳:۱۵ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

 به گزارش دیدارنیوز_خوزستان|ولی‌الله حیاتی در یکمین نمایشگاه دستاوردهای  اطلاعاتی در حوزه سلاح و مهمات غیر مجاز استان خوزستان که امروز (۱۷ اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امنیت ما دو سو دارد؛ یکی امنیت خارجی که دستگاه‌های حاکمیتی به نیابت از نظام جمهوری اسلامی با اقتدار کامل در خصوص برقراری آن اقدام می‌کنند و اقدام دیگر نیز امنیت داخلی است که  نقش مردم در آن، محوری و مهم و تاثیرگذار است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه نمونه‌ای از این کشفیات امروز در اهواز به نمایش گذاشته شده است تصریح کرد:استفاده غیرمجاز از سلاح در مراسمات عزاداری موضوعی است که برای حل آن باید نخبگان و بزرگان طوایف به کمک ما امده  و به دنبال روشن سازی  افکار عمومی باشیم.

وی گفت: یکی از اهداف مهم نمایش اقتدار در حوزه نیروی انتظامی، بسیجیان و سپاه، موضوع مقابله با حمل سلاح و خرید و فروش اسلحه است.

حیاتی با اشاره به اینکه پیغام ما در نمایشگاه کشفیات سلاح استان خوزستان آگاه‌سازی، مشارکت نخبگان، اقتدار اطلاعاتی و امنیت پایدار است، بیان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا پدیده منحوس تیراندازی کاملا جمع اوری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: