شبکه برق سه روستای بخش اسماعیلیه اهواز ساماندهی شد

مدیراموربرق منطقه شش اهواز گفت: صد و چهلمین عملیات ساماندهی و افزایش تاب آوری شبکه برق روستای سطامیه واقع در مسیر جاده اهواز به خرمشهربا اعتباری بالغ بر۴ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر: ۱۲۴۱۳۶
۲۲:۱۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیرامور برق منطقه شش این شرکت گفت: در راستای حفظ پا‌یداری شبکه و کاهش تلفات، عملیات ساماندهی و افزایش تاب آوری شبکه  فرسوده برق روستاهای سطامیه،احمدآباد و دب سلیمان از بخش اسماعیلیه اهواز واقع در مسیر جاده اهواز به خرمشهر ساماندهی و اصلاح شد.

محمدرضا شامسیری افزود: طی این عملیات که با استفاده از ظرفیت و توان داخلی شرکت انجام گردیدکلیه پایه های فرسوده جمع آوری و تعداد ۲۰ اصله پایه فشار متوسط جدیدنصب و همچنین شبکه ای به طور ۲کیلومتر با نصب ۶ هزار متر سیم هاینا و اجرای ۲۰ طرح ۱۰۶، ۱۰۲ و۱۰۱ به منظور حفظ پایداری شبکه این روستا انجام شد.

وی تصریح کرد: این عملیات جهادی با مشارکت ۱۰۰نفر در قالب۱۰گروه عملیاتی از امور برق های مناطق  مختلف کلانشهر اهواز در راستای تسریع در ارائه خدمت و افزایش رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی اجرا و گام بلندی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم شریف این روستا می باشد.

مدیراموربرق منطقه شش در پایان گفت: این پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۳۰میلیون ریال و با استفاده از ظرفیتهای داخلی شرکت انجام گردید.

 بخش اسماعیلیه دارای ۱۷هزار و ۱۵۵ نفر با حدود ۴۰روستا در جنوب شهر اهواز می باشد.  شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است

برچسب ها: برق اهواز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: