معاون اجرایی رئیس جمهور: ۳۰۰ تخت بیمارستانی به آبادان و خرمشهر افزوده می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ۳۰۰ تخت تا ۶ ماه آینده به ظرفیت تخت های بیمارستانی شهرستان های آبادان و خرمشهر افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۴۰۹۱
۱۴:۱۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

 به گزارش دیدارنیوز خوزستان|سیدصولت مرتضوی یکشنبه در بازدید از بیمارستان جدید طالقانی آبادان اظهار داشت:بعد از سفر هیات دولت به خوزستان منابع مالی لازم برای تکمیل بسیاری از طرح ها و  زیرساخت‌های این استان تامین شده است.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان ، روند پیشرفت ساخت این بیمارستان را حدود ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: منابع مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان طالقانی تامین شده است.

معاون اجرای رییس جمهور همچنین گفت: کار نصب تجهیزات درمانی و پزشکی این بیمارستان بزودی توسط وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود ضمن اینکه نصب دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات فاضلاب بیمارستان طالقانی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به فراهم شدن زیرساخت لازم برای ایجاد گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر افزود:با بهره‌برداری از بیمارستان ۷۰ تختخوابی خرمشهر و ۲۴۰ تختخوابی طالقانی آبادان مراجعه مردم برای درمان به مرکز استان کم خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: