۴هزار سری جهیزیه به نوعروسان خوزستانی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اهدای ۴هزار سری جهیزیه به نوعروسان استان خبر داد و گفت: شعار جشن نیکوکاری امسال عیدی برای همه است.

کد خبر: ۱۲۳۸۰۹
۱۲:۴۶ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوزخوزستان، جمال شیبه در نشست خبری جشن ملی نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با تبریک بعثت حضرت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: همه مسئولان باید خدمات و کارهای ارزشمندی را که در 42 سال عمر انقلاب صورت گرفته است به مردم بگویند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به شرح وظایف‌ این نهاد بیان داشت: نهال کمیته امداد به‌دست مقدس امام خمینی(ره) کاشته شد و خدمات این نهاد تنها محدود به مستمری نیست.

شیبه با بیان اینکه اولویت اصلی کمیته امداد در سال جاری توانمندسازی خانواده‌ها است عنوان داشت: تعهد ما در سال اخیر 14 هزار فرصت شغلی بود که به‌صورت کامل محقق شد این مشاغل در چند حوزه مختلف از جمله کاریابی،  مشاغل خانگی، خوداشتغالی و راهبری شغلی تحقق پیدا کردند.

وی افزود: در زمینه کمک به ازدواج نوعروسان و تازه‌دامادهای تحت پوشش کمیته امداد حدود 4هزار جهیزیه را توزیع کردیم و تا امروز هیچ نوعروس و تازه‌داماد پشت‌نوبتی نداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در سالی که گذشت یک‌هزار و 500 واحد مسکونی را افتتاح کردیم و ساخت 3هزار واحد مسکونی را برای سال 1401 در دستورکار داریم.

شیبه تصریح کرد: با مشارکت مرکز برای نخستین بار در کمیته امداد امام خمینی خوزستان در تابستان امسال 3 هزار کولر گازی توزیع کردیم.

وی راجع به شعار امسال جشن نیکوکاری ابراز داشت: شعار جشن نیکوکاری امسال عیدی برای همه است؛ این جشن از 14 اسفند تا 21 اسفند برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: در سال جاری اولویت ما پرداخت الکترونیکی است که مردم می‌توانند از این طریق کمک‌های خود را ارسال کنند.

شیبه اظهار داشت: سال گذشته در جشن نیکوکاری مردم 33 میلیارد تومان کمک کردند و هدف‌گذاری امسال 42 میلیارد تومان است.


منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: