رئیس شورای شهر در جلسه بررسی وضعیت آسفالت معابر تاکید کرد؛

ضرورت کنترل حفاری های آبفا و نظارت دقیق تر بر کیفیت ترمیم توسط مناطق

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: عمده مشکلات آسفالت مربوط به حفاری‌هایی است که آبفا برای حل مشکل مردم انجام داده، اما باید این حفاری ها کنترل شوند و نظارت دقیق تری بر ترمیم آسفالت معابر توسط مناطق شهرداری انجام شود.

کد خبر: ۱۲۳۶۶۴
۱۲:۵۷ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان|به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز سیاوش محمودی روز دوشنبه ۹ اسفند ماه در جلسه دوم بررسی وضعیت آسفالت معابر که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اهواز، قائم مقام شهردار، معاونین شهردار و مدیران مناطق شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر در جلسه قبل بررسی وضعیت آسفالت معابر از اقدامات انجام شده رضایت کافی نداشته اند و به همین دلیل فرصت یک هفته ای برای برنامه ریزی برای اقدامات لازم داده شد و در این جلسه مجددا مورد بررسی برقرار گرفت.

وی افزود: اعضای شورای شهر به نمایندگی از مردم باید بدانند که چه فعالیت هایی در زمینه آسفالت صورت گرفته و یا قرار بر اجرا است تا بتوانند بر آنها نظارت داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: طرح خانه تکانی شهری از امروز با برگزاری همایش آن اجرا شد و امیدواریم این امر آغاز نهضت حرکت به سمت زیباسازی شهر و رفع مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، باشد.

وی تاکید کرد: همانگونه که از ایرادات و کاستی ها گله می کنیم وظیفه داریم که قدردان اقدامات قابل توجه و خوب باشیم؛ در خصوص کنترل سگ های بلاصاحب در سطح شهر اقدامات خوبی در حال انجام است، که از مجریان این امر قدرانی می شود.

محمودی توضیح داد: در حوزه دفع آب های سطحی مدیریت شهری اهواز بسیار مناسب عمل کرده و رضایت نسبی شهروندان را در پی داشته است که امیدواریم این مسیر ادامه دار باشد.

وی اضافه کرد: همه می دانیم که مشکلی بنه ام فاضلاب گریبان گیر تمام استان شده و مختص شهر اهواز نیست، عمده مشکلات ایجاد شده در خصوص آسفالت به علت حفاری هایی است که آبفا برای رفع مشکل آب های سطحی و دفع فاضلاب انجام داده و ایرادی بر این حفاری ها نیست، قطعا این مشکلات کمتر از آبگرفتگی ها و ورود آب به منازل شهروندان است، آنچه که اهمیت دارد این است که با آسفالت این حفاری که کام مردم شیرین شود و مشکلات رفع شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در پایان گفت: شهردار اهواز مورد تایید اعضای شورای شهر است، باور داریم که با مدیریت فعلی شهر اهواز قطعا تحول در شهر اتفاق خواهد افتاد، مجموعه فعلی شهرداری اهل کار، برنامه و در مسیر توسعه پیش می روند و اعضای شورا قطعا درکنار مدیریت شهری خواهد بود و اهواز آینده روشنی خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: