یک هواپیما برای بازگردان اتباع ایرانی از تهران عازم ورشو شد

شش روز پس از آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت که مجوز پرواز ۱۰۰ نفر از دانشجویان و هموطنان ایرانی مقیم اوکراین از طریق لهستان به کشورمان صادر شده است.

کد خبر: ۱۲۳۶۱۹
۰۹:۰۵ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

دیدارنیوز: ­سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با پیگیری مستمر، مجوز پرواز ۱۰۰ نفر از دانشجویان و هموطنان ایرانی مقیم اوکراین از طریق لهستان به کشورمان صادر شد.

میراکبر رضوی گفت: در آستانه عید سعید مبعث پیامبر اکرم (ص) و با پیگیری‌های مستمر مسئولان وزارت امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز انجام یک پرواز برای باز گرداندن ۱۰۰ نفر از دانشجویان و هموطنان مقیم اوکراین از طریق کشور لهستان صادر شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از صدور مجوز پرواز، یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۳۰ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" که برای انجام این پرواز آماده شده بود در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شامگاه، با شماره پرواز ۳۵۱۳، تهران را به مقصد فرودگاه Katowice شهر ورشو ترک کرد.

آقای رضوی در خصوص زمان بازگشت این هواپیما گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده هواپیمای حامل دانشجویان و هموطنان عزیز کشورمان بامداد روز سه شنبه دهم اسفند ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: