محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار چه قیمتی دارد؟

در بازار لوازم صوتی و تصویری با صرف هزینه‌ای بین ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا بیش از ۴۷ میلیون تومان می‌توان نسبت به خرید تلویزیون‌های محبوب و پرطرفدار اقدام کنید.

کد خبر: ۱۲۳۳۷۵
۱۰:۳۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان لیست محصولات محبوب بازار، تلویزیون LED هوشمند سونی ۶۵ اینچ مدل ۶۵ X ۹۵۰۰ H گران‌ترین محصول است که با قیمتی بین ۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در رده دوم تلویزیون ۶۵ اینچ و ۴ K سونی مدل ۶۵ X ۸۵۰۰ G قرار دارد که با نرخ ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۳۹ میلیون و ۸۵۰ میلیون تومان می‌توان آن را خرید.

در جایگاه سوم تلویزیون هوشمند ال‌ای دی سونی مدل KD-۵۵ X ۸۵۰۰ F سایز ۵۵ اینچ است که با قیمت ۲۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تا ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اگر بودجه محدودی برای خرید تلویزیون در نظر گرفته‌اید می‌توانید از میان ۳ محصول پرطرفدار انتخاب خود را انجام دهید؛ تلویزیون ال‌ای دی اسنوا مدل SLD-۳۲ SA ۱۲۰ سایز ۳۲ اینچ ارزان‌ترین محصول این لیست است که با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌توان آن را خریداری کرد.

در جایگاه بعدی تلویزیون ال‌ای دی سام مدل UA ۴۳ T ۵۱۰۰ TH است که با قیمت ۶ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تا ۸.۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین با صرف هزینه‌ای بین ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان می‌توان تلویزیون ال‌ای دی اسنوا مدل SLD-۴۳ SA ۲۶۰ سایز ۴۳ اینچ را خرید.

برچسب ها: لوازم خانگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: