میزبانی شایسته لالی از مسابقات فوتسال

رئیس هیئت فوتبال لالی گفت: مسابقات فوتسال رده نونهالان کشور به صورت شایسته به میزبانی شهرستان لالی برگزار شد.

کد خبر: ۱۲۳۰۱۰
۱۱:۳۹ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: فولادی رئیس هیئت فوتبال لالی گفت: مسابقات فوتسال مناطق ۳ کشور برای اولین بار به میزبانی لالی با حضور ۸ تیم از ۶ استان به مدت ۷ روز در سالن کارون برگزار گردیده است که تمام تیم‌ها با آمادگی بالا پا به میدان گذاشتند که مسابقات رو به نحو احسنت برگزار گردیده شد.

وی بیان داشت: هیچگونه مشکلی در برگزاری مسابقات نداشتیم؛ که هم تیم‌ها و نماینده فدراسیون از نحوه برگزاری مسابقات رضایت داشتند؛ که در پایان بعد از ۲۸ مسابقه، تیم‌های پایه سازان ساوه و آرمان سیلک کاشان به ترتیب با ۱۶ و ۱۵ امتیاز به مرحله بعدی صعود کردند و تیم پیام لالی هم به مقام سومی دست یافت.

 فولادی تصریح کرد: طالقانی ریس هیات فوتبال خوزستان و داودی نژاد ریس کمیته فوتسال هیات جهت همکاری در گرفتن میزبانی شهرستان لالی تقدیر و تشکر کنم؛ و همچنین از فرماندار شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی، اورژانس ۱۱۵ و روسای آموزش و پرورش و سازمان‌های آب و برق و شهردار و منتخبین شورای شهر به خاطر همکاری در جهت برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر می‌نمایم.

برگزاری این مسابقات باعث بوجود آمدن شور نشاط در بین جوانان لالی گردیده است.

انتظار داریم از نماینده مجلس و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فوری جهت تکمیل کردن خوابگاه ورزشکاران و تعویض چمن تنها ورزشگاه شهدای لالی اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: