ریزش قریب‌الوقوع قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند و دنا

بازار خودرو امروز افزایش قیمت‌های دیروز را تا حدی پس گرفت و در این میان خودروی سمند در میان خودرو‌های پرمشتری بیشترین افت قیمت را تجربه کرد.

کد خبر: ۱۲۲۵۵۵
۱۳:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ چانه زنی‌ها در وین ادامه دارد و در حالی که طرفین اعلام می‌کنند که زمان اعلام توافق بسیار نزدیک و شاید به کمتر از دو هفته دیگر برسد، همچنان هر یک از طرفین مذاکره به دنبال کسب امتیازات بیشتر است و توپ را به زمین دیگری می‌اندازد. بازار خودرو در واکنش به این اتفاقات برخی موارد افزایش قیمت روز گذشته را پس گرفته است و همچنان منتظر نتیجه مذاکرات به نظر می‌رسد.

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که امروز پژو ۲۰۶ تیپ دو ۴ میلیون تومان افزایش قیمت دیروز را عقب نشینی کرد و دوباره به نرخ ۲۶۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج، اما امروز ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با نرخ ۳۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس معمولی که قیمت آن از ۲۸۰ میلیون تومان تکان نمی‌خورد امروز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت مواجه شد و بهای آن به ۲۷۸ میلیون تومان رسید.

امروز قیمت سمند ال. ایکس ۵ میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرد و بهای آن به ۲۶۶ میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

خودروی دنا معمولی با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۳۶۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۱۱ در بازار امروز تهران بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز همچنان با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و پراید ۱۳۱ امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۱۷۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۵۱ هم یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تیبا معمولی یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و بهای آن امروز ۱۸۱ میلیون تومان است و تیبا دو نیز به همین ترتیب با افزایش یک میلیون تومانی قیمت به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است.

ساینا دنده‌ای امروز همچنان با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان دیروز معامله می‌شود و کوئیک دنده‌ای بدون تغییر قیمت با بهای ۱۹۴ میلیون تومان عرضه شده است.

بهای کوئیک آر هم همچنان ۲۰۰ میلیون تومان است.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: