پیام رییس‌جمهور لبنان به «رئیسی»

میشل عون رییس جمهوری لبنان با ارسال پیام تبریک ویژه ای، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

کد خبر: ۱۲۱۴۸۳
۱۳:۴۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

دیدارنیوز: رییس جمهور لبنان در پیامی فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همتای ایرانی خود تبریک گفت.

سپهبد میشل عون رییس جمهوری لبنان با ارسال پیام تبریک ویژه ای، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و این مناسبت را دارای جایگاه و ابعاد ویژه‌ای برای ملت ایران دانست.

رییس جمهور لبنان در پیام تبریک خود، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در زمانی که منطقه و جهان شاهد شرایط دشوار است، عنوان کرده و در پیام خود افزوده است: "در افق، امیدی برای رسیدن به مرحله پایداری و اطمینان که منشأ خیر برای تمام ملت‌های جهان است، به چشم می‌خورد".

رییس جمهور لبنان در ادامه پیام تهنیت خود بر تمایل لبنان در تنیدن بهترین روابط میان دو کشور و تقویت همکاری‌ها در راستای تحقق منافع مشترک و تقویت روابط موجود در چارچوب‌های احترام متقابل و اعتماد سازی و ارزش‌هایی که دو کشور به آن‌ها معتقد هستند، تاکید کرده و از خداوند متعال برای رییس جمهوری اسلامی ایران دوام صحت و تندرستی و برای ملت دوست ایران رفاه و پایداری مسالت کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: