حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد

کد خبر: ۱۱۹۳۴۸
۱۶:۳۰ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

 به گزارش دیدارنیوز خوزستان؛نشست تخصصی مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان بویژه حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار و در این جلسه از سوی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان بر لزوم تمرکز حساب شرکتهای مستقر در استان خوزستان ، نزد بانکهای استان و همچنین به خصوص انتقال حساب شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله شرکت‌های شستا نزد بانک توسعه تعاون و مساعدت جهت افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون مطالبه گردید.
 
 جلسه فعالان اقتصادی شنبه ۲۵ دی‌ماه با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و فعالان این حوزه از جمله بانک توسعه تعاون برگزار شد.

این نشست با حضور علی رعیتی فرد "معاون روابط کار" و مهدی مسکنی "معاون تعاون" وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این نشست که در اتاق بازرگانی استان با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور بررسی برای رفع مشکلات و معضلات استان خوزستان که در حیطه اختیار کمیسیون مذکور است، برگزار شد، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند.

در این جلسه هم اندیشی موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و همچنین لزوم انتقال حساب‌های حدود ۲۰ شرکت‌ زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از جمله شرکت های شستا به بانک توسعه تعاون از طرف مدیریت شعب خوزستان مطرح تا گردش مالی این شرکت‌ها در استان انجام شده و عواید این گردش مالی نیز به مردم خوزستان برسد.

کرمی در این خصوص گفت: مصوبات متعددی در خصوص انتقال حساب شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی الخصوص شرکت‌های شستا به بانک توسعه تعاون وجود دارد که تا کنون محقق نشده و پیگیری این مصوبات ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون با توجه به رسالتی که دارد و همچنین تسهیلات تکلیفی که در دستور کار دارد لازم است با افزایش سرمایه و همچنین انتقال این حساب‌ها، مورد حمایت قرار بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: