ذوب‌آهن صفر ـ پرسپولیس ۳؛ این تاجیک‌های خوش‌قدم!

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن در اصفهان به دیدار هم رفته‌اند در حالی که سه بازی دیگر نیز در این مرحله انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹۲۱۴
۱۶:۵۱ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز: بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر توانستند ذوب آهن را با دو گل شکست دهند اما حالا برای صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی، کار سختی پیش رو خواهند داشت.

در ترکیب ذوب آهن حضور میلاد جهانی مهمترین نکته است و همچنین تارتار برای این بازی گلر اول خود حبیب فرعباسی را در ترکیب قرار داده است.

سرخپوشان پایتخت نیز در غیاب عیسی آل کثیر با حضور مهدی عبدی پای به زمین می‌گذارند و باید دید که این مهاجم در ترکیب پرسپولیس چه خواهد کرد.

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، رضا خالقی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدا بنده لو و مسعود ابراهیم زاده

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلکف مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

لحظات حساس:

دقیقه 15: چند پاس متوالی در زمین ذوب آهن باعث شد تا سعید آقایی در داخل محوطه صاحب توپ شود. او سانتر خود را روی دروازه انجام شد و عبدی ضربه سر را زد که این توپ تبدیل به گل نشد.

دقیقه 27: احسان پهلوان پس از اینکه توپ را در زمین خودی از دست داد، روی بازیکن صاحب توپ فشار آورد و با توپگیری وارد یک سوم دفاعی ذوب آهن شد و با یک سرتوپ، مدافع حریف را از پیش رو برداشت و در حالی که می‌رفت ضربه نهایی را بزند، شوت مهدی عبدی با تکل قریشی همراه شد تا این توپ گل نشود.

دقیقه 31: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه در اختیار فرعباسی قرار گرفت.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 35 بازی و در حالی که قریشی با تکل خود مانع از گلزنی کمال کامیابی نیا شده بود، مهدی ترابی توپ را از سجاد دانایی گرفت و وحید امیری بلافصله از گوشه محوطه جریمه توپ را روانه دروازه کرد که این توپ به زیبایی در درون دروازه قرار گرفت.

گل دوم پرسپولیس: حرکت پا به توپ احسان پهلوان در دقیقه 68 و ارسال دقیق او در محوطه جریمه ذوب‌آهن، با ضربه سر عالی مهدی عبدی همراه شد و دومین گل پرسپولیس در فولادشهر ثبت شد.

گل سوم پرسپولیس: در دقیقه 75 یک گل مدرسه‌ای از پرسپولیس کار ذوب‌آهن را تمام کرد. یک و دوی نعمتی و ترابی در محوطه جریمه ذوب با پاس عالی سیامک در عرض ادامه یافت و مهدی عبدی هم روی خط شش قدم با یک ضربه دقیق گل دوم خودش را به ثمر رساند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: